14 Şubat 2023 Salı

DEPREM

Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman, Malatya, Diyarbakır, Gaziantep, Şanlıurfa, Adana, Osmaniye ve Kilis 

Tam 10 il ve oradaki binlerce yaşam... Binlerce kurulmuş hayalin, ruhların bedenden ayrılmasıyla uçup gitmesi.. 

Acının tarifi neydi? İnstagramımızda, facebookumuzda yaşanan bu acıyı paylaşıp; arka fonda cafeleri tıka basa doldurmak ? Boy boy yardım fotoğraflarımızı paylaşıp, bundan rant çıkarmak? Her yeni felakette vitrinimizi boş tutmamak ? Ahkam kesmek, yakmak, yıkmak, göz yaşlarımızı paylaşımlarla akıtmak? 

Ne durumda mıyım?  Kalbimden mideme vuran ağrı ve artan kalp çarpıntım...Sonra bunu dindirmek için debelenmeler... Olanlar yokmuşçasına hayata tutunma çabası...  Sonra kafamı kaldırış, yeni haber ve  fotoğrafla yeniden sarsılış. İyi miyim? Sanmam... Gülümsüyorum, konuşuyorum, sonra kendimle başbaşa kaldığımda yine gözyaşlarıma hakim olamıyorum ve  ağlıyorum.  Gelecekle ilgili tüm planlarımın yavaş yavaş silindiğini hissediyorum.Sevdiklerimin yanımda bir anda olamayacağını düşünüyorum, irkiliyorum. 

Ya nasıl ? Bu insanlar sadece uyudular, uyandılar ve puffff... Bütün hayatları alt üst... Kabus desen değil, korku filmi desen hiç değil. Hayatının içine kocaman bir yarıkla açılan yara.. Nasıl iyileşirler ? Hayal bile edemiyorum. Allah'ım , bu nasıl bir acıdır ? Sevdiği, anası, babası, çocuğu, evi , işi...Yarına bıraktığı hayalleri, sevdası.. Binbir emekle kurduğu her bir hayat tuğlası.. Hepsi sadece birkaç saat içinde yok oldu. Değdi mi? Uğruna kendilerine ayıracakları zamandan çalıp, çalışıp çabalamalarla yaptıkları evler arabalar? Değdi mi?

Kendime birkaç not:

- HERKESİN TAMAMLAMAK İSTEDİĞİ BİR HİKAYE VARDIR. BU HİKAYEYEYİ YARIDA BIRAKAN SEN OLMA.

-KİMSENİN GÖZÜNDE YAŞ, KALBİNDE SIZI OLMA

-KUL HAKKINA GİRME

-HAYATINI BİR DAKİKA BİLE ERTELEME. BİR YERE Mİ GİTMEK İSTİYORSUN GİT. BİRİNİ Mİ SEVDİN SÖYLE. ARKADAŞINA VAKİT Mİ AYIRMAN GEREKİYOR HEMEN AYIR. 

-YARINIMIZ YOK. GELECEĞİ ÇOK DÜŞÜNME, GEÇMİŞE TAKILMA.BUGÜNDE OLABİLDİĞİNCE MUTLU KAL. 

-ANNE VE BABANA YAPABİLECEĞİN HER GÜZEL ŞEYİ YAP.

-SENİ MENTAL OLARAK YORAN , DEĞERSİZ HİSSETTİREN İNSANLARDAN KAÇ

-KENDİNİN DEĞERİNİ KENDİN YARAT. KENDİ MUTLULUĞUN ODAKLI YAŞA. MUTLU OL MUTLU ET. 


Hiç yorum yok: